lunes, 8 de febrero de 2010

Yakov Krantz - Parábola sobre a Parábola


Reinterpretação da Parábola dos Catro Fillos, Wolloch Haggis, David Wanda, 1988.

Rabi Yakov Krantz - (1740-1804), coñecido como "o Pregador de Dubno" (Dubner Maggid), Ucraína.

Preguntar unha vez ao Dubner Maggid: "Por que razón teñen as parábolas un efecto tan grande nas persoas?"

Ao que o predicador contestou: "Podo explicar conta parábola."

E foi esta a parábola que contou;

"Hai moitos, moitos anos, a verdade camiñaba polas rúas, espida coma o día en que naceu. O pobo negábase deixa-la entrar nas súas casas nese estado.

Calquera persoa con quen ela se cruzan fuxía a sete pés.

Vagueava a verdade con gran tristeza cando un día se cruzou coa Parábola, que se vestían con roupas de espléndidas cores.

A Parábola preguntoulle:

Di-me amiga, o que te fai andar tan triste?

Ao que a verdade respondeu:

É terrible, a miña irmá. Son moi vella e por iso ninguén me liga.

Non é por mor da túa idade que as xentes non gusta de ti. Eu tamén son vella, pero cantos máis anos pasan máis a xente me aprecian. Deixa-me dizer-te un segredo:

O pobo gusta de adornos e cubríanse.

Vou prestar-te algunhas das miñas roupas e verás como o pobo tamén vai gusta de ti. E así foi. A verdade seguiu o consello e vestiu as roupas da Parábola.

Dende ese día, a Verdade ea Parábola pasaron a andar sempre xuntas eo pobo gusta das dúas. "

No hay comentarios: